Bij ons zit je goed!

Hou je van een open en informele sfeer? Een werkomgeving waar je samen met een gedreven team graag een stap extra zet voor onze klanten? Wij vinden het belangrijk dat de onderlinge sfeer goed is, we communiceren open en direct met elkaar. Bij ons mag je gewoon doen én leren van je fouten. Waarom we met deze tekst beginnen? Omdat werk meer is dan alleen maar je uren maken. Wij zijn ervan overtuigd dat we samen Wellco maken! Onze afdeling Cliënt Support gaat uitbreiden en daarom zijn we per direct op zoek naar een enthousiaste en ondernemende 

Customer Service medewerker Duitstalig

Wil je meer weten? Maak dan hieronder kennis met teamleider Lydia, bekijk de video en lees de volledige vacature.

Lydia (37 jaar), teamleider afdeling Cliënt Support: 


"Vijf jaar geleden ben ik vanuit Duitsland naar Nederland gekomen voor de liefde. Na zelfstudies en het volgen van taalcursussen Nederlands heb ik in 2018 mijn staatsexamen behaald. Ik heb vier jaar gezocht naar een bedrijf waar ik me echt thuis voel. In oktober 2020 ben ik na twee open, informele en persoonlijke gesprekken begonnen als teamleider Cliënt Support. 
Bij Wellco werken veel ervaren en enthousiaste collega’s. Ik merk dat er oprechte interesse is in elkaar. Ik merk ook dat er goed voor elkaar gezorgd wordt…. en dan heb ik nog niet eens over de hamburgerkar, de stroopwafelbakker en de frietjes die de directie regelmatig voor iedereen regelt. De vrijheid en de ruimte die ik krijg om mijn functie in te vullen, het vertrouwen van mijn leidinggevende én de waardering voor mijn inbreng, daar haal ik veel voldoening uit. De onderlinge sfeer, de collegialiteit, de behulpzaamheid van iedereen en het gevoel dat we het samen doen, maken dat ik me echt thuis voel bij Wellco!"

 

Video werken bij Wellco

Benieuwd hoe het is om bij Wellco te werken? 

Klik op de foto en ontdek wat ons dagelijks inspireert!

Kom jij ons team versterken?


Bij Wellco maken we Fitform-fauteuils, voor mensen die het allerbeste zitcomfort wensen of nodig hebben. Speciaal op maat gemaakt voor elke individuele klant. Onze stoelen staan bekend om hun zitkwaliteit, verstelmogelijkheden, degelijke afwerking en accessoires. Wij vinden voor elke klantvraag een oplossing is en we leveren optimale service en garantie. Ons bedrijf is bezig met interessante ontwikkelingen. We willen vooruit! Ga jij ons hierbij helpen?

Word je blij van:

- Optimale verkoop- en service-ondersteuning in onze buitenlandse markten
- Het aansturen van servicemonteurs in Duitsland en Zwitserland
- Het analyseren van klantsituaties om vervolgens op zoek te gaan naar de beste oplossing
- Een goede administratieve organisatie van de afdeling
- Het organiseren van en deelnemen aan werkoverleggen binnen het bedrijf.

En ben je…

- Een werker en denker op hbo-niveau met minimaal 2 jaar werkervaring in eenzelfde functie
- communicatief heel vaardig
- vloeiend in Duits (min. C1-niveau) en Engels
- klantvriendelijk en oplossingsgericht
- een teamplayer
- accuraat met gevoel voor detail
- initiatiefrijk en doortastend
- een planner en organisator
- thuis in diverse computerprogramma’s, waaronder ERP-pakketten?

Dan pas jij op onze stoel!

Tenminste…

Als je voor 37,5 uur in de week deze interessante en afwisselende functie in wilt vullen. Wellco heeft uitstekende arbeidsvoorwaarden en geeft je de ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Hadden we al gezegd dat de werksfeer voor ons belangrijk is? Dus is het zeker belangrijk dat er een klik is.
Heb je het gevoel dat wij bij jou passen? Geweldig! Reageren kan eenvoudig op een manier die jij prettig vindt. 

  • Neem contact op met onze Coördinator HRM, Ilse van Pelt: i.vanpelt@wellco.nl. Zij staat je graag te woord. 
  • Of mail direct je motivatie en cv naar hetzelfde mailadres.

Hopelijk tot snel!

Wij gebruiken cookies om het inloggen op onze website te vergemakkelijken en uw instellingen en voorkeuren te onthouden. Door deze website te bezoeken bent u akkoord met ons cookiebeleid.
Meer informatie