Bij ons zit je goed!

Hou je van een open en informele sfeer? Zet je samen met een gedreven team graag een stap extra voor klanten? Maak jij anderen blij met jouw gevoel voor gastvrijheid en klantvriendelijkheid?
In onze organisatie vinden we een goede onderlinge sfeer erg belangrijk. Verder communiceren we open en direct met elkaar. Bij ons mag je gewoon doen én leren van je fouten. Waarom we met deze tekst beginnen? Omdat werk meer is dan alleen je uren maken. Wij zijn ervan overtuigd dat we met elkaar Wellco maken!

Wij zijn per direct op zoek naar een enthousiaste en klantgerichte 

Customer Service medewerker

Wil je meer weten? Bekijk dan de video en lees de volledige vacature.

Video werken bij Wellco

Benieuwd hoe het is om bij Wellco te werken? 

Klik op de foto en ontdek wat ons dagelijks inspireert!

Kom jij ons team versterken?


Bij Wellco maken we Fitform-fauteuils, voor mensen die het allerbeste zitcomfort wensen of nodig hebben. Speciaal op maat gemaakt voor elke individuele klant. Onze stoelen staan bekend om hun zitkwaliteit, verstelmogelijkheden, degelijke afwerking en accessoires. Wij vinden voor elke klantvraag een oplossing is en we leveren optimale service en garantie. Ons bedrijf is bezig met interessante ontwikkelingen. We willen vooruit! Ga jij ons hierbij helpen?

Wat ga je doen: 

- Je bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon en aan de ontvangstbalie; altijd vriendelijk, behulpzaam en correct.
- Je beantwoordt vragen en verwerkt orders in ons ERP-systeem.
- Je ondersteunt collega’s van verschillende afdelingen.
- Je speelt een belangrijke rol bij het organiseren en faciliteren van vergaderingen en bijeenkomsten. Door jou voelt elke gast zich welkom!

Hier herken jij jezelf in:

- Je hebt mbo+/hbo werk- en denkniveau met minimaal 1 jaar werkervaring in eenzelfde functie.
- Je hebt er plezier in om iemand snel en supergoed te helpen, te ondersteunen en werk uit handen te nemen.
- Je bent nauwkeurig en kunt goed prioriteiten stellen.
- Je staat stevig in je schoenen en kunt prima omgaan met hectiek.
- Je bent communicatief sterk en beschikt over een uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift. Beheersing van de Duitse taal is een pre.
- Je maakt ons verkoop- en serviceproces elke dag een beetje beter door pro-actief verbeteringen voor te stellen.
- Je bent thuis in diverse computerprogramma's, waaronder ERP-pakketten.
- Je bent minimaal 4 dagen (30 uur) per week beschikbaar, waaronder de vrijdag.  

Wellco heeft uitstekende arbeidsvoorwaarden en geeft je de ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Hadden we al gezegd dat de werksfeer voor ons belangrijk is? Dus is het zeker belangrijk dat er een klik is.
Heb je het gevoel dat wij bij jou passen? Geweldig! Reageren kan eenvoudig op een manier die jij prettig vindt. 

  • Neem contact op met onze Coördinator HRM, Ilse van Pelt: i.vanpelt@wellco.nl. Zij staat je graag te woord. 
  • Of mail direct je motivatie en cv naar hetzelfde mailadres.

Hopelijk tot snel!

Wij gebruiken cookies om het inloggen op onze website te vergemakkelijken en uw instellingen en voorkeuren te onthouden. Door deze website te bezoeken bent u akkoord met ons cookiebeleid.
Meer informatie