Tevreden
Ingestuurd op 2 maart 2023
eerste ervaring is nog maar net natuurlijk maar het zit super.
Ingestuurd op 1 maart 2023
Prima stoel al 15 jaar ééntje gehad.
Ingestuurd op 1 maart 2023
Ik heb al jaren een Fitform-Fauteuil en ben daar altijd al heel blij mee geweest.
Ingestuurd op 1 maart 2023
De stoel is erg mooi en zit comfortabel. Het is nog een beetje zoeken in welke stand ik de stoel moet zetten om geen pijn te hebben.
Ingestuurd op 27 februari 2023