Geweldig
Ingestuurd op 16 december 2022
Helemaal top! Dit is onze2e stoel.
Ingestuurd op 16 december 2022
De stoel is gisteren afgeleverd bij mijn moeder (92 jaar). Het is nog even oefenen met de afstandsbediening :), maar met de hulp van Mark van Vliet komt dat helemaal op orde! Uitstekende, vriendelijk service!!
Ingestuurd op 16 december 2022
Makkelijk met opstaan, comfortabel zitten, mooie vormgeving. Heel blij mee.
Ingestuurd op 14 december 2022
Prima!
Ingestuurd op 14 december 2022