Ik heb eerst een leunstoel gehad - was prima. Nu mijn eigen stoel - heerlijk zitten! Ga niet meer op een andere stoel zitten.
Ingestuurd op 26 oktober 2022
Comfortabel! Kan er heerlijk in relaxen en een hazenslaapje doen. Gewoon een heerlijke fauteuil.
Ingestuurd op 26 oktober 2022
Even wennen; goed, tevreden
Ingestuurd op 23 oktober 2022
Zit prima, goede service
Ingestuurd op 22 oktober 2022
We zijn erg blij mee met de fauteuils. Ze zitten perfect. Heel tevreden met het verkooppunt, goede service.
Ingestuurd op 21 oktober 2022